Contoh surat lamaran kerja bahasa Denmark

Contoh surat lamaran kerja bahasa Denmark


Formål: Ansøgning job

Til.,
Hr / fru Personale
PT. Lantern Indah Karya
Jl. Kommandør af Main Light No. 30
Bogor

Kære Herrer,
CPC. Kamaluddin, en assisterende redaktør på PT. Ubit Bitu, informere mig om udviklingsplanen for Finansministeriet PT. Ubit Bitu.

I denne forbindelse må jeg spørge mig selv (job) til at deltage i udviklingsplanen for PT. Ubit Bitu.

Her er min korte bio:

Navn: Supardi Ayaka Misazaki
Place / dato. Fødested: Tokyo, den 14. juni, 1994
Sidste Uddannelse: S1 Information Management
Adresse: Jl. Nakazawo CIFOR No. 16, Bogor
Telefon (HP): 085678566787653

For dine overvejelser, jeg lægger nogle data, blandt andet:

Vitae
Kopi af eksamensbevis S1
Kopi af Udskrift
Fotokopi af Certifikat Kurser og uddannelse
3x4 seneste billeder

Jeg håber at have en chance interview, og være i stand til at forklare dybere over mig. Som antydet i CV (curriculum vitae), jeg har den uddannelsesmæssige baggrund, erfaring potentiale og en hårdtarbejdende.

Så jeg er nødt til. Tak for din opmærksomhed.

Med venlig hilsen

Supardi Ayaka Misazaki

http://alak-alakcumantaka.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar